Integracja Paybylink z Shopify

Pozwalaj swoim klientom wybierać to, co lubią

A co lubią?

Łatwo wydawać dużo pieniędzy. To jest możliwe z dobrym operatorem płatności. Jeśli sprzedajesz w modelu dropshipping, lub oferujesz specyficzne produkty - Paybylink to świetny wybór. To nowa, polska marka, która specjalizuje się w obsłudze sklepów z ryzykownych branż.

  • Jesteśmy oficjalnym partnerem Paybylink

    W ramach współpracy z Paybylink naszym klientom oferujemy niskie, stałe prowizje: 1.49% + 0 zł.

  • Brak dodatkowych prowizji

    Shopify nie dolicza prowizji za zamówienia złożone za pośrednictwem naszej integracji.

  • Płatności są księgowane automatycznie

    W momencie zaksięgowania środków przez Paybylink - zamówienie automatycznie odznacza się jako opłacone w Shopify.

Dzięki naszej integracji możesz więcej

Masz dość nieudanych płatności i frustracji swoich klientów? Nasza integracja rozwiąże Twoje problemy. Zrób to z nami.

  • Możliwość ponowienia płatności

    Jeżeli klient napotka problem z płatnością, może ją w każdej chwili ponowić, bez ponownego składania zamówienia.

  • SMS Premium i DirectBilling

    Paybylink pozwala na elastyczne płatności realizowane za pośrednictwem salda rachunku GSM.

Integracja będzie dostępna już niebawem

Bądź na bieżąco - pozostaw adres e-mail

Często zadawane pytania

Czy Shopify nalicza dodatkową prowizję za przetwarzanie płatności Paybylink?

Nie, Shopify nie nalicza dodatkowych prowizji za zamówienia złożone za pośrednictwem naszej integracji.

Czy płatność może nastąpić przed złożeniem zamówienia?

Nie, płatność następuje tylko po złożeniu zamówienia (jest to ograniczenie narzucone przez Shopify).

Co należy mieć przygotowane przed wykonaniem integracji?

Wystarczy założyć sklep Shopify oraz konto Paybylink. Do integracji będziemy potrzebować kluczy dostępowych Paybylink oraz dostępu do sklepu.

Czy po zakupie integracji, możliwe jest przeniesienie jej na PayU lub Dotpay?

Tak, zmiana operatora z Paybylink na PayU lub Dotpay wykonywana jest nieodpłatnie i następuje w ciągu 2 dni roboczych.

Czy jest możliwość dodania ikon na etapie wyboru metody płatności?

Ikony płatności widoczne na obrazku są obecnie dostępne jedynie dla sklepów na planie Shopify Plus. W przypadku pozostałych planów - na życzenie możemy umieścić ikony w stopce.

Czy sklep musi być opublikowany lub mieć podpiętą domenę?

Do samej integracji sklep nie musi być opublikowany ani mieć podpiętej domeny. Może być w trakcie okresu testowego. Jednak, aby przyjmować płatności, sklep musi być zweryfikowany przez Paybylink i na tym etapie powinien być gotowy i publicznie dostępny.

Czy integracja obsługuje edycje zamówień?

Tak, integracja w pełni obsługuje edycję zamówień (klienci mogą robić dopłaty).

Czy integracja obsługuje zwroty z panelu Shopify?

Nie, obecnie zalecamy wykonywanie zwrotów z panelu Paybylink. Wszystkie transakcje posiadają numer zamówienia z Shopify, co pozwala na ich łatwe odnalezienie.

Czy Paybylink sprawdzi się jako operator płatności za granicą?

Paybylink obsługuje jedynie walutę PLN, w przypadku płatności zagranicznych zachęcamy klientów do skorzystania z PayU.

Zaufali nam

© 2020 Tale Commerce, Wszelkie prawa zastrzeżone.